4-Daagse Nijmegen

Op deze pagina kunt u alle informatie vinden betreffende de 4-Daagse.
Op dit moment zijn alle kamers gereserveerd. Mocht er weer beschikbaarheid zijn dan laten we dit vanaf 12 maart 2024 hier weten. Voor vragen kunt u altijd mailen naar vierdaagse@hotelcuijk.nl


Meeste gestelde vragen

RESTAURANT

1. Kan ik bij jullie dineren?
U kunt bij ons dineren in ons restaurant u kunt kiezen uit:
1) Vierdaagse à la carte menu à € 20,50 (koolydraten rijk)
2) À la carte menu

2. Wat is de begin en eind tijd van het ontbijt?
Ontbijt begint om 02:30 uur en eindigt om 11:00 uur.

3. Kan ik een tijd reserveren voor het ontbijt?
Nee helaas is dit niet mogelijk, er is altijd plek voor u tijdens het ontbijt.

4. Krijg ik een lunchpakket?
Als u ons Vierdaagse arrangement heeft geboekt is er standaard een lunchpakket inbegrepen, deze kunt u zelf samenstellen bij het ontbijt. Wij zorgen er voor dat er producten liggen die u
makkelijk kunt meenemen en u een energie boost geven.
Heeft u geen arrangement geboekt? Dan kunt u los een lunchpakket aanvragen voor € 19,50.

5. Tot hoe laat is de keuken open?
Onze keuken in geopend tot 22:00 uur.

6. Hebben jullie vegan opties zowel voor ontbijt/lunch/diner
Ja, we hebben diverse vega en vegan opties bij het ontbijt, lunch en diner.

7. Tot hoe laat is de bar geopend?
Onze bar is tot 00:00 uur geopend.

FACILITEITEN

1. Is er een masseur aanwezig?
Ja Superfit Gennep is aanwezig voor massage en/of voetverzorging.

2. Is er een fysiotherapeut aanwezig?
Ja Superfit Gennep is aanwezig voor massage en/of voetverzorging.

3. Is er iemand voor voetverzorging aanwezig?
Ja Superfit Gennep is aanwezig voor massage en/of voetverzorging.

4. Wat zijn de tijden en kosten bij Superfit Gennep?
Dit kunt u rechtstreeks bij Superfit Gennep opvragen via info@superfitgennep.com.

5. Waar vinden de behandelingen plaats?
In onze Waal zaal op de 1e etage.

6. Kan ik de fitness ruimte gebruiken?
Ja, deze is 24/7 geopend. Met uw kamerpas heeft u toegang tot de fitnessruimte

7. Hoe kan ik boeken bij Superfit Gennep?
Dit kunt u rechtstreeks bij Superfit Gennep doen via info@superfitgennep.com.

BUS

1. Zijn bus tickets inbegrepen bij het arrangement?
Nee, deze kunt u los boeken via de mail vierdaagse@hotelcuijk.nl zodra uw reservering bevestigd is. Als de startijden voor de 4-Daagse bekend zijn zullen wij u een informatie mail sturen. Nadat u deze mail heeft ontvangen kunt u uw bustijd reserveren.

2. Wat zijn de bus tijden?
Als de starttijden van de 4-Daagse bekend zijn, worden de bustijden ook bekend.

3. Brengt de bus ons ook terug naar het hotel?
Als u op tijd bent voor de bus brengt de buschauffeur u terug naar het hotel. De tijden voor de bus maken wij nog bekend, hierop kunt u ook de terugreis tijden zien.

4. Waarom zit de bus niet meer in het arrangement?
Een arrangement is bij ons te boeken per kamer, helaas kan dit niet per persoon. Omdat sommige gasten niet mee lopen met de Vierdaagse hebben wij besloten het los te houden van het arrangement.

5. Wat als mijn gewenste bustijd vol is bij het reserveren van de bus?
Wij nemen dan contact op met de busmaatschappij of er een extra bus ingezet kan worden. Is dit niet mogelijk dan dient u een andere tijd te kiezen.

6. Wat kost een buskaartje?
De kosten voor een 4-daagse buskaart (retour) bedragen € 67,50 p.p.

7. Mag ik mee met de bus als ik zelf de vierdaagse niet loop maar wel een hotelgast ben?
Ja dit mag, iedere hotelgast kan bij ons een bus ticket kopen en tijden reserveren.

8. Mag ik als gast van buitenaf een buskaartje kopen? Zo ja, vanaf wanneer is dit mogelijk?
Ja dit mag mits wij tickets over hebben. Onze hotelgasten hebben voorrang op de kaartverkoop. Dit maken wij bekend op onze website

9. Kan ik ook een enkel buskaartje kopen?
Ja dit kan, deze kost € 17,50 p.p.

10. Waar haalt de bus ons op?
De bus haalt u op bij de ingang van ons hotel.
Nijmegen uitstappen en instappen dinsdag t/m donderdag:
S101 Bij bushalte Nijmegen, Centrum Zuid (Nassausingel richting Weurt/Beuningen).

Nijmegen uitstappen en instappen op vrijdag:
S101 Bij bushalte Nijmegen, Centrum Zuid (Nassausingel richting Keizer Karelplein naast de
Stadsschouwburg).

BETALING

1. Kan ik mijn kamer op locatie betalen?
U kunt uw overige openstaande rekening betalen bij uw online check-in (48 uur van te voren) of bij het inchecken in ons hotel.

2. Is er een aanbetaling vereist?
Ja, als u een arrangement boekt is een aanbetaling vereist. Voor een 5-daags arrangement sturen wij een aanbetaling van € 450,00 en voor een 6-daags arrangement sturen wij een aanbetaling van € 650,00. De aanbetaling dient uiterlijk 8 maart 2024 bij ons binnen te zijn om uw reservering definitief te maken.

3. Tot wanneer kan ik annuleren?
U kunt kosteloos annuleren tot 8 maart 2024, na deze tijd krijgt u uw aanbetaling niet terug. Uw reservering kan ook niet verplaatst worden met de betaalde kosten.

4. Krijg ik mijn aanbetaling/geld terug als ik de reservering annuleer?
Als u voor 8 maart 2024 annuleert krijgt u uw geld terug. Na deze tijd kunnen wij een aanbetaling niet meer terugstorten.

5. Kan ik alles op mijn kamer boeken en bij vertrek alle overige kosten betalen?
U kunt bij check-in uw creditcard gegevens achterlaten als u producten op uw kamer wenst te boeken. Als u geen creditcard heeft of de gegevens niet wenst door te geven kan er niet op uw kamers geboekt worden. Helaas zijn uitzonderingen hierin niet mogelijk.

ALGEMEEN

1. Hoe laat kan ik inchecken?
Onze kamers zijn vanaf 15:00 uur gereed voor incheck, voor deze tijd bent u natuurlijk van harte welkom in ons restaurant en brasserie.

2. Tot hoe laat kan ik uitchecken?
U kunt tot 11:30 uur bij ons uitchecken. Onze receptie is aanwezig van 06:30 tot 23:00 uur, tussen 23:00 en 06:30 uur is er een nachtportier aanwezig. Wij raden u aan om de betalingen te voldoen als onze receptiemedewerkers aanwezig zijn de avond voordat u uitcheckt.

3. Kan ik ook een losse overnachting boeken tussen 15 en 19 juli?
Helaas is dit momenteel niet mogelijk. Wij kunnen last-minute kamers vrij geven op basis van
beschikbaarheid.

4. Kan er een extra bed op de kamer geplaatst worden?
Dit kan op basis van beschikbaarheid.

5. Kan ik een kamer voorkeur doorgeven?
U mag een voorkeur doorgeven, wij doen ons best voor u om dit na te streven. Wij kunnen helaas geen garantie geven.

6. Hoe kan ik het beste uitchecken als ik vrijdag wandel?
U kunt donderdag na uw diner uw openstaande kosten voldoen bij de receptie. Als u donderdag op vrijdag nacht uitcheckt kunt u uw bagage achter laten in onze bagageruimte.

7. Ik neem mijn hond mee wat kost dit?
Een huisdier kost € 25,00 per kamer per nacht per huisdier. Huisdieren zijn welkom op enkele comfort kamers

8. Kan ik mijn bagage ergens achter laten in het hotel op vrijdag?
Wij hebben de gehele Vierdaags week een bagageruimte beschikbaar, dit is een afgesloten ruimte waar alleen de receptie toegang voor heeft.

9. Bij wie kan ik zijn voor vragen?
U kunt uw vragen sturen naar vierdaagse@hotelcuijk.nl of bellen naar 0485 33 51 23 en vragen naar afdeling Sales, bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 16:00 uur.

ARRANGEMENT

1. Wat houdt het arrangement in?

Inbegrepen in het arrangement
- Logies (al onze kamers zijn voorzien van een bad*, douche en toilet)
- Ontbijt (dit is mogelijk vanaf 02:30 uur s ’morgens)
- Lunchpakket** (u kunt uw lunchpakket zelf samen stellen bij het ontbijtbuffet)
- Welkomst pakket op de kamer
* Behalve onze Mindervalide kamer, Ibiza suite, Loft suite en Familie Loft
** Zaterdag zit er geen lunchpakket inbegrepen

Niet inbegrepen in het arrangement:
- Buskaart
- Toeristenbelasting á 4,00%
- Diner
- Massage / voetverzorging

2. Kan ik ook een kamer voor 4 nachten reserveren zonder arrangement?
Wij zullen kamers op de website zetten zonder arrangement bij beschikbaarheid

3. Voor wanneer moet ik akkoord geven op het arrangement?
U kunt uw reservering bevestigen van donderdag 8 februari 2024 tot en met donderdag 7 maart 2024. Na de bevestiging sturen wij u een aanbetalingslink. De aanbetaling dient uiterlijk 8 maart 2024 bij ons binnen te zijn. Wanneer deze aanbetaling op onze bank ontvangen is, is uw reservering pas definitief.

4. Kan ik met 2 personen op een kamer slapen maar dat 1 persoon een arrangement afneemt?
U kunt alleen een arrangement boeken per kamer, helaas kan dit niet per persoon.

5. Kan ik korting krijgen op mijn arrangement prijs?
Onze prijzen zijn vast, er kan geen korting of wijziging worden toegepast in de prijs. Uitzonderingen zijn helaas niet mogelijk.

Massage en voetverzorging tijdens de 4-Daagse

SuperFit Gennep is tijdens de 4-daagseweek bij ons op locatie aanwezig (Waal zaal). Indien u hier gebruik van wenst te maken vragen wij u om rechtstreeks met Superfit Gennep contact op te nemen via info@superfitgennep.com.
De behandelingen duren ongeveer 25 minuten en geschieden op afspraak.
Om voor behandeling in aanmerking te komen, verzoeken wij u tijdig doch uiterlijk voor 31 mei 2024 te reserveren. VOL=VOL!
www.superfitgennep.com